Facebook vyzývá uživatele ke změně nastavení. Kdo tak neučiní, tomu zruší účet

Facebook vyzývá k provedení nového nastavení svého účtu. Když si nepospíšíme, do svého účtu se už nikdy nedostaneme. Týká se to všech uživatelů.

facebook zadarmo i Zdroj fotografie: Book Catalog / Creative Commons / CC BY-SA
                   

V dnešní době je účet na Facebooku naprostou samozřejmostí. Díky němu zůstáváme ve styku s přáteli, které běžně nevidíme a navazujeme nová spojení s lidmi, kteří sdílí naše zájmy. Jedná se o všestranně užitečnou platformu, kterou na celém světě využívají miliardy uživatelů. Nyní nás všechny Facebook vyzývá, abychom věnovali pozornost novému nastavení sdílení osobních dat.

Facebook vyzývá k udělení souhlasu

Společnost Meta spravuje kromě Facebooku a přidruženého Messengeru také oblíbený Instagram. Výhodou tohoto propojení je, že můžete všechny tyto sítě spravovat pod jedním účtem. Nemusíte si tak pamatovat různé přihlašovací údaje. Jednodušší je i propojení s přáteli. Toto propojení však vyžaduje sdílení vašich osobních údajů s centrem Mety. Facebook nyní vyzývá všechny uživatele, aby udělili souhlas s novými podmínkami sdílení osobních údajů. Kdo tak neučiní, už se na Facebook nikdy nedostane.

Facebook vyzývá
iZdroj fotografie: Depositephotos
Kdo na Facebooku nezmění nastavení, už se do svého účtu nedostane.

Bez souhlasu nelze profil používat

Před pár týdny začaly na všechny uživatele Facebooku, Instagramu a Messengeru vyskakovat nová upozornění. Facebook tím vyzývá k odsouhlasení či změně nastavení svých účtů. Společnost Meta si velice zakládá na tom, aby byly všechny osobní údaje uživatelů řádně chráněny. Nastavení jejich aplikací navíc podléhá zákonům a nařízením daného regionu, ve kterém působí. Evropská Unie nedávno vydala novou směrnici, která popisuje zákon o GDPR a nové nastavení Facebooku má změny v tomto zákoně reflektovat.

neplatné bankovky

Kliknul na reklamu, rázem přišel o více než 1 000 000 Kč: Kdo na ní klikne, toho čeká podobný osud

Musí respektovat nařízení

Jedná se tak o vyšší stupeň zabezpečení, které musí společnost Meta pro evropský trh zavést na základě nové směrnice. Propojení jednoho účtu se třemi aplikacemi vyžaduje dokonalou synchronizaci všech dat, na jejichž základě vám následně internet nabízí cílenou personalizovanou reklamu. Tyto reklamy mají mnohem větší kupní potenciál, když vám nabízí to, co vás skutečně zajímá. Právě proto nás nyní Facebook vyzývá k odsouhlasení nových podmínek pro sdílení osobních údajů. Zároveň může pravidla sdílení upravit podle vlastních preferencí. Personalizované reklamy se však zbavíme pouze v případě, že začneme platit měsíční předplatné Facebooku.

Diskuze Vstoupit do diskuze
128 lidí právě čte
Autor článku

Veronika Helmová

Zobrazit další články