Čechy čeká záplava reklam: Budou už přímo v televizi. Zobrazovat se budou i když na ni nekoukáme

Oblíbený výrobce televizorů oznámil nepříjemnou novinku, která se dotkne každého uživatele. Reklamy budou nově úplně všude.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Reklamy jsou dnes úplně všude. Když se chcete podívat v televizi na film nebo sledujete oblíbený seriál, vždy tam vyskočí a naruší chvilku vaší pohody. Už tak nepříjemnou záležitost chce nicméně oblíbený prodejce LG dostat na novou úroveň. Vedení společnosti se je totiž rozhodlo přidat také do spořičů obrazovek, takže je budeme mít na očích takřka pořád.

Reklamy budou úplně všude 

Chytrou televizi má dnes doma většina lidí. Jelikož však každému vysílání vládnou reklamy, výrobci neustále přemýšlí nad tím, jak by je co nejvíce dostaly mezi uživatele. S lukrativním nápadem přišla společnost LG, která má v plánu přidat je do spořičů obrazovky. To samozřejmě vyvolalo vlnu diskuzí, protože se podle některých jedná o zásah do soukromí.

zranitelnost televize
Až 92 tisíc Čechů přijde o svou televizi, možná jde právě o vás
iZdroj fotografie: Depositphotos
Reklamy budou i na spořičích obrazovky

Většina uživatelů navíc používá spořič obrazovky na chytré televizi pro její ochranu nebo zobrazování estetických prvků, jako jsou umělecká díla či osobní fotografie. Reklama by proto byla jen dalším rušivým faktorem a většina spotřebitelů by na ni akorát nadávala. Jenže dle serveru NsaneForums společnost tímto krokem zlepší prodej všeho až 2,5krát. 

Budete to moci vypnout v nastavení 

Jednat se má přitom zejména o reklamy na streamovací služby typu Netflix, Disney+ nebo Max. Ty se na televizi nicméně ukáží až ve chvíli, kdy ji přestanete používat, ale bude stále zapnutá. Navíc bude k dispozici možnost toto nastavení vypnout, přestože ho výrobce automaticky aktivuje ve výchozím nastavení. Zatím však není jasné, jak to bude.

fotografování
Počítač, televize i telefon: Za každý kus elektroniky budeme muset platit nečekaný poplatek
iZdroj fotografie: Depositphotos

Celá záležitost je doposud stále velkým otazníkem a české zastoupení společnosti LG ještě nemá dostatek informací. Je nicméně důležité poznamenat, že reklamy na televizi bez svolení uživatele by byly v přímém rozporu s nařízením Evropské unie o regulaci reklamy a ochraně spotřebitele. Jak se tedy situace vyvine, ještě nikdo na 100 % neví. 

Co si o této novince myslíte vy?

Diskuze Vstoupit do diskuze
116 lidí právě čte
Autor článku

Lukáš Jírovec

Zobrazit další články