Oblíbená streamovací služba drasticky zdražuje. Buď budete platit jak mourovatí, nebo vám tam nahážeme hromadu reklam. Brzy se tomu nikdo nevyhne.
Téměř všechny streamovací platformy v posledních měsících hledají nové způsoby, jak navýšit počet svých uživatelů. Zároveň zavádí nové strategie, které mají navýšit zisky tím, že stávajícím uživatelům zdraží aktuální předplatné. Po Netflixu a Disney+ chce okruh svých uživatelů zvýšit také další oblíbená streamovací služba, Apple TV+. Podle prvotních informací chystá zavedení nového levnějšího tarifu, který však bude obsahovat reklamy.
Oblíbená streamovací služba chystá nový tarif
Apple TV+ stále patří mezi ty méně rozšířené streamovací služby. Největší oblibě se těší na americkém a britském trhu, kterého by se také měly týkat chystané změny. Kvůli rozšíření svých uživatelů chystá Apple zavedení nového tarifu, který bude výrazně levnější než ty stávající. Zároveň však bude obsahovat reklamy. Oblíbená streamovací služba se inspirovala stejnou strategií, kterou už dříve zavedly jiné platformy, včetně Netflixu a Disney+. Obě platformy po zavedení levného tarifu s reklamami evidují slušný nárůst nových uživatelů.
Reklamy nebo zdražování
Přísun nových uživatelů znamená zvýšení zisků za streamovací služby. Levný tarif s reklamami může být zajímavý pro všechny uživatele, kteří si Apple TV+ nebo jinou streamovací službu nemohli doposud z finančních důvodů dovolit. Svým způsobem se tak jedná o ideální řešení, které streamovací platformy zpřístupní opravdu každému uživateli, aniž by na tom jednotlivé stanice jakkoliv tratily.
Nízké předplatné totiž vyváží zobrazovaná reklama, která společnosti generuje výrazné zisky. Ostatní streamovací služby však šly ještě o krok dál a společně se zavedením levného tarifu s reklamami navýšily ceny svých stávajících tarifů. Tento krok však oblíbená streamovací služba od Apple zatím nechystá.
Česka se to zatím netýká
Nutno podotknout, že českého trhu se chystané změny zatím netýkají. Levný tarif s reklamami byl na všech platformách spuštěn pouze v zahraničí, nejčastěji v Americe a Británii. Do budoucna se však tento stav může lehce změnit. Tento vývoj lze následně odvodit od novinek, které na českém trhu zavede oblíbená streamovací služba Netflix, která se celosvětově těší největší přízni uživatelů. Apple TV+ se oproti tomu v žebříku magazínu Forbes umístila až na 9. místě v oblíbenosti.