Největší česká banka má potíže. Klienti se ani nedostanou ke svým vlastním penězům. Češi zuří a neví si rady. Mnozí přechází ke konkurenci. Tohle si nechtějí nechat líbit.
V posledních dnech se klienti České spořitelny opakovaně setkávají se situací, kdy se nemohou dostat do svého internetového bankovnictví ani do mobilní aplikace George. Největší banka přitom touto aplikací slibovala bezproblémový přístup k financím každému svému klientovi. Nyní se na sociálních sítích šíří rozhořčené příspěvky nespokojených klientů, které tyto výpadky omezují ve správě jejich financí.
Největší banka čelí častým výpadkům systému
Výpadky internetového bankovnictví České spořitelny a mobilní aplikace George se poslední dobou objevují poměrně pravidelně. Jeden z klientů na sociálních sítích dokonce poukázal na skutečnost, že k výpadku nejčastěji dochází v pondělí dopoledne, kdy lidé a firmy nejčastěji provádí finanční transakce.
Klienti České spořitelny tak začínají být právem frustrováni. Česká spořitelna je nejen největší banka v Česku, ale také jedna z nejdražších. Obecně si za své služby účtuje největší poplatky na trhu. Klienti právem vyžadují, aby za své peníze dostali odpovídající kvalitní a spolehlivé služby.
Česká spořitelna ztrácí klienty
Mnoho klientů tyto pravidelné výpadky pobouřily natolik, že se rozhodli Českou spořitelnu trvale opustit. A je to pochopitelné. Žádná z jiných bank neřeší tolik technických problémů se svým internetovým bankovnictvím jako právě Česká spořitelna.
Mobilní aplikace George byla přitom bankou prezentována jako převratná technologická novinka, která měla klientům zajistit spolehlivou a flexibilní správu jejich financí. Přitom není nic více frustrující, než když se nemůžete ke svým financím dostat právě ve chvíli, kdy nutně potřebujete odeslat důležitou platbu. Jedná se o fiasko, díky kterému ztrácí největší banka na trhu své dlouholeté klienty.
Na řešení problému se intenzivně pracuje
„Na opravě intenzivně pracujeme. V tuto chvíli je George dostupný, nicméně stále evidujeme delší odezvy při načítání aplikace a transakční historie. Děláme vše pro to, aby bylo bankovnictví co nejdříve dostupné všem našim klientům,“ cituje mluvčího spořitelny Lukáše Kropíka web iDnes.cz. Klienty však spíše zajímá, zda se budou podobné situace v budoucnu nadále opakovat. Pokud ano, největší banka může brzy přijít o své výhradní postavení na trhu.