Využíváte služeb České pošty? Připravte si peněženky, brzy budete muset platit brutální poplatky

Již brzy budou muset zákazníci České pošty platit brutální poplatky. Za oblíbenou službu si teď všichni pořádně připlatíme.

i Zdroj fotografie: Česká pošta
                   

Uživatelé, kteří často komunikují s Českou poštou přes telefon, by měli být obezřetní, protože s koncem roku 2023 přišel konec bezplatných „zelených“ telefonních linek, kde náklady hradí příjemce hovoru. Česká pošta zdůvodňuje tuto změnu plánovanou úsporou milionů korun a implementací nových, zpoplatněných telefonních čísel.

Česká pošta a úspora milionů korun

Matyáš Vitík, mluvčí České pošty, uvedl, že ačkoli byly bezplatné linky oblíbené u klientů, provoz těchto linek poště přinášel významné finanční náklady. Zrušením těchto linek očekává pošta výrazné roční úspory v řádu milionů korun. Nové placené linky jsou již plně funkční, což znamená, že uživatelé mohou využívat obě varianty – jak stávající zelené linky, tak nová zpoplatněná čísla. Volající na stávající zelené linky s předčíslím 800 jsou informováni o zrušení těchto linek.

Změny a nové linky

Změny se dotkly několika telefonních linek, jako například infolinka pro základní služby s číslem 800 104 410, která je nahrazena novým číslem 210 123 456. Technická a uživatelská podpora pro smluvní zákazníky je převedena na nové číslo 954 292 104.

iZdroj fotografie: Depositephotos
Česká pošta a brutální poplatky

Vzhledem k tomu, že zpoplatnění telefonních linek přináší významné změny, je důležité, aby uživatelé o této změně věděli. Hovor je nyní zpoplatněn dle cen operátora a cena jednoho hovoru může vyšplhat až na stovky korun. Negeografická čísla s předčíslím 954 jsou zdarma pro firmu, ale volání zvenčí je zpoplatněno podle tarifu operátora.

Zdroj: Novinky.cz
Diskuze Vstoupit do diskuze
128 lidí právě čte
Autor článku

Patrik Burčal

Zobrazit další články