Manžele v roce 1961 unesli mimozemšťani. Předložili pro to důkazy, a dokonce nakreslili podobiznu jednoho z nich

Příběh o tom, jak únos manželského páru definoval nový žánr mimozemské problematiky. Vypovídá o chování těchto návštěvníků z jiného světa a jejich schopnosti cestovat vesmírem.

i Zdroj fotografie: Depositphotos

Podle Betty a Barneyho Hillových z Portsmouthu v New Hampshire je 19. září 1961 unesli mimozemšťané. Poté Betty nakreslila mapu, kde označila přesné místo, odkud tito mimozemšťané přišli na Zemi. Vědci její slova samozřejmě nebrali vážně a mapě se jen smáli. Uvedli, že souhvězdí podobné tomu, které je vyobrazeno na Bettyině kresbě, neexistuje. Ve skutečnosti se to ani zdaleka nepodobalo žádné v té době známé formaci hvězd.

Nejedná se o pouhou hypotézu

A nyní, po několika letech, bylo potvrzeno, že dvojhvězda Zeta Reticuli je přesným odrazem hvězdy na kresbě Betty. Závěrem tedy je, že skutečně došlo k únosu mimozemšťany. Betty a Barney vypověděli, že právě projížděli po ulici v New Hampshire, když si najednou všimli podivného oválného létajícího objektu nad jejich hlavami. Poté se objevilo několik humanoidů“, kteří je sledovali osvětleným oknem lodi. A poslední vzpomínkou bylo několik bytostí stojících uprostřed cesty a následné objevení u nich doma.

iZdroj fotografie: Pixabay

Prozkoumávání manželského páru

Ani jeden z dvojice si zprvu nemohl vzpomenout na detaily onoho večera. Před svou smrtí v roce 2004 však Betty řekla něco, co nikdy předtím veřejně nezmínila. „Vzali nás na palubu lodi a rozdělili do dvou pokojů. Ten, kdo nás vyšetřoval, si říkal zkoušející a podrobně prozkoumával lidské rysy a vnitřní systém.“ Podotkla, že se jí snažili vrazit něco do pupíku, ale vzhledem k její bolesti přestali. Barneyho analýza probíhala podobně, jen s tím rozdílem, že se více zaměřovali na stavbu kostí. Betty taktéž zmínila rozhovor s jejich vůdcem a debatu o jejich původu.

Mapa, kam mimozemšťané cestují

V hypnóze Betty reprodukovala vesmírnou mapu, kterou jí mimozemský vůdce tehdy ukázal. Měla dvanáct velkých hvězd spojených čarami a tři menší hvězdy tvořící trojúhelník. Řekla, že hvězdy spojené plnými čarami symbolizují obchodní cesty, zatímco tečkované čáry představují méně oblíbené mezihvězdné trasy.

iZdroj fotografie: Depositphotos

Matematický statistik David Saunders se domnívá, že ve středu klíčové struktury Betty je hvězda Zeta Reticuli. Pravděpodobnost, že by žena náhodou reprodukovala skutečné uspořádání hvězd, je podle něj nulová. Takže usuzuje, že Betty mluvila pravdu.

Následovaly psychické problémy

Mezi další podivné důkazy je třeba zmínit Bettyiny roztrhané šaty a podivný růžový prášek na jejím těle, jehož původ se odborníkům nepodařilo zjistit. Na kufru auta manželů byly nalezeny podivné světelné kruhy, a když k nim přinesli kompas, šipka se začala otáčet bez zastavení. Je však důležité podotknout, že nějakou dobu po únosu pár trpěl nočními můrami a příznaky extrémního stresu. Barney dokonce potřeboval lékařskou pomoc. Lékaři manžele vyšetřili a tehdy vyšel na povrch příběh jejich vesmírného dobrodružství.

Přibližný vzhled mimozemšťana

Pomocí hypnózy se paměť začala vracet a pár si začal vybavovat podrobnější informace. Další úžasnou kresbu vytvořil Barney. Snažil se zprostředkovat vzhled svých únosců. Tato kresba se stala prvním známým nefiktivním obrázkem mimozemšťana. Později místní umělec vytvořil na základě této kresby trojrozměrný model. Bohužel se toho od Barneyho už moc nedozvěděli, jelikož zemřel ve věku 46 let na následky intracerebrálního krvácení. Betty ho následovala až v roce 2004 a celý život dokazovala pravdivost svých slov o únosu mimozemšťany.

Co si myslíte o tomto příběhu?

Zdroj: History