Používáte Youtube? Pak se musíte připravit na obrovskou změnu, která se dotkne všech uživatelů. Vyždímají z nás všechny peníze.
YouTube se rozhodl přijmout nová opatření v boji proti blokování reklam na své platformě. V zájmu „lepšího zážitku ze streamování“ YouTube sníží počet reklamních přestávek při streamingu na televizní obrazovky, ale zároveň prodlouží jejich délku.
Delší reklamy
Tato změna se týká sledování obsahu na televizích a má přinést více reklamních klipů v rámci jednoho videa. Google, provozovatel YouTube, se snaží zlepšit svůj příjem prostřednictvím těchto inovací, zatímco tvrdí, že to přinese také výhody pro uživatele v podobě možnosti sledovat videa delší dobu bez přerušení reklamou. Podle nových pravidel YouTube bude méně krátkých reklamních přestávek, ale budou delší, přičemž banner v pravém dolním rohu obrazovky už nebude zobrazovat počet reklam, ale délku reklamního bloku.
Proč se mění délka
Prodloužení reklamních přestávek je dáno tím, že reklamní klipy jsou nově spojovány do větších bloků a nejsou distribuovány po celé délce videa. Tato strategie má zvýšit potenciální zobrazení více reklam v jednom videu. Uživatelé by tak mohli sledovat videa delší dobu, než přijde další reklamní blok, a to až o 29 % déle. Změny se netýkají pouze delších videí, ale i krátkých klipů YouTube Shorts. Budoucí streamování na televizoru také přinese reklamy na YouTube Shorts. Tyto inovace jsou součástí širší snahy Google o zvýšení svého celkového příjmu prostřednictvím lepší optimalizace reklamy a boje proti blokátorům reklam.