Výhody platební brány pays proti konkurenci

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Konkurence, nebo-li soupeření firem o přízeň zákazníků a získání výhody před dalšími subjekty v témže oboru, nemusí být za každou cenu vnímána negativně. Naopak. Ačkoli z konkurenčního boje těží zejména spotřebitelé, významný je ale i pro firmy samotné. Motivuje je k lepším výkonům.

Dnešní doba nabízí klientům (konzumentům) nepřeberné množství možností, z nichž si mohou vybírat, a zároveň snadný přístup k informacím, jež jejich budoucí volbu přímo ovlivní. Lidé sdílí své zkušenosti na diskuzních fórech, recenzují produkty a hodnotí je na nejrůznějších portálech či srovnávačích. Podrobují tak firmy přísné kontrole a hledají „to nejlepší“ na trhu.

Stejně důležitá je v tomto ohledu skutečnost, že počty podnikatelských subjektů neustále rostou, což konkurenceschopnost čili způsobilost firmy obstát v tržní soutěži značně ovlivňuje. Ten, kdo chce v podnikání opravdu uspět, musí najít svou konkurenční výhodu. Například začít používat vlastní platební bránu Pays.

i

Platební brána Pays představuje jednoduchý, spolehlivý a hlavně bezpečný systém internetových plateb pro firmy i jednotlivce, který funguje na všech mobilních zařízeních. Současně Pays poskytuje provozovatelům e-shopů veškeré platební metody používané zákazníky po celém světě. Ti tak za zboží a služby mohou platit bankovním převodem, prostřednictvím QR kódu nebo přes apple pay či google pay, přičemž ze statistik vyplývá, že dlouhodobě roste obliba online platby kartou.

Před konkurenci staví Pays především jednoduchá registrace a aktivace systému, snadné nasazení, výhodná cena, lepší funkce, žádné zbytečné poplatky a v neposlední řadě svoboda volby.

Základ tedy tvoří jednoduchá registrace a velmi rychlá aktivace platební brány. Není třeba žádných IT specialistů ani programátorů. Stačí si jen v administračním rozhraní Pays vygenerovat platební link a umístit jej na e-shop, sociální sítě, případně na jiný web.

Co se potom ceny týká,  Pays účtuje výhradně transakční poplatky uvedené ve smlouvě. Žádné poplatky za příchozí platby, měsíční paušál ani pokuty za nízký obrat zde nehledejte.

i

K dalším nesporným přednostem pak patří dovednost generovat a odesílat platební předpisy, opakovat platby, vytvořit internetovou pokladnu nebo zasílat připomínky zákazníkům, kteří platbu nedokončili. Platební brána Pays má také jednoduchý systém bezplatných vratek, dokáže samostatně vytvářet a odesílat daňové doklady a konečně podporuje rychlé SMS notifikace. Snadný je rovněž příjem záloh a plateb předem. Potřebuje-li obchodník on-line platbu od zákazníka dopředu, pouze vygeneruje odkaz platebního předpisu, jenž se zákazníkovi odešle automaticky na jeho e-mail.

Bezkonkurenční je určitě svoboda. Obchodník si totiž může sám nadefinovat vzhled platební brány i způsob a jazyk její komunikace s klientem. Rovněž má možnost rozhodnout se, kdo zajistí jeho platební služby a v případě nespokojenosti poskytovatele bez jakýchkoli sankčních poplatků kdykoli vyměnit.

Platební brány se staly nedílnou a nutnou součástí internetových obchodů. Pro mnohé znamenají pouze možnost zaplatit za objednané zboží či službu, mnozí obchodníci od nich však vyžadují daleko více. Ne každá ale dokáže takové představy naplnit. Proto je platební brána Pays se svými nadstandardními službami krokem kupředu a jednoznačnou konkurenční výhodou. 

Diskuze Vstoupit do diskuze
144 lidí právě čte
Autor článku

Marek Motyčák

Redaktorem jsem již 6. rokem. Specializuji se na optické a vizuální testy, hádanky a rébusy, ale i zpravodajství a informace o nových technologiích, přičemž zábavnou formou podporuji vědeckou gramotnost čtenářů.

Zobrazit další články