Vstávejte čilý jako skřivan bez sebemenších potíží den co den. Účinně pomůžou snadné tipy, které vás z postele dostanou rychlostí blesku

Existuje poměrně široká skupina lidí, pro které je raní vstávání přímo utrpením. Existuje ale několik možností, jak si to usnadnit.

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Zazvoní budík, ale vy jen s vrčením natáhnete ruku a stisknete tlačítko, které zvonění posune o pět či deset minut. Tenhle scénář je jeden z nejklasičtějších a tak nejzhoubnějších. Nakonec se nějak z postele vykopete, protože do práce prostě musíte. Ovšem myšlenka vstát podobně třeba o víkendu se zdá naprosto neproveditelná. Mnoho lidí dokonce tvrdí, že vstát v dobré náladě, když skutečně nemusí, je nemožné.

Přehození koleček v nastavení

Ne, teď není řeč o vrtání se v nastavení budíku, aby fungoval jinak. Kolečka v mozku si potřebujete přenastavit vy, pokud skutečně chcete tento mechanismus změnit. Jak uvádí lektorka Mel Robbins, změna je jednoduchá, ale není snadná. Prvním faktorem je to, že u vás musí existovat motivace vstát. Než půjdete do postele, vytvořte si seznam toho, co potřebujete další den provést. A soustřeďte se na to, abyste tyto úkoly splnili ještě před polednem.

iZdroj fotografie: Pixabay

Nejspíš si všimnete podivného uspokojení, že se vám tohle všechno podařilo hnedka po ránu, protože tento čas je pro většinu lidí nejproduktivnější. Druhá věc je mnohem těžší, protože musíte zapomenout, že existuje to oddalovací tlačítko. Paradoxem je, že za otrávenost po vstávání je odpovědné právě to oddalování. Pokud vstanete opravdu hned, budete se chvíli cítit divně, ale tělo se probere a adaptuje poměrně rychle.

Jiná rutina, jiné výsledky

Zásadní pointou je prostá skutečnost, že pro jiné výsledky je zkrátka potřeba najet na jiné nastavení. A to jak hlavy, tak toho, co děláte. Stanovte si stejný čas vstávání na všední dny i víkendy, a když se probudíte dřív, využijte i tenhle. Ideálním způsobem je vylézt z postele a opravdu několikrát vyskočit. Brzká fyzická námaha vám v těle rozproudí krev, případně se můžete normálně protáhnout a zacvičit si. Výborným pomocníkem je otevřené okno.

iZdroj fotografie: Pixabay

I když normálně větráme, za noc si vzduchu v pokoji vydýcháme. Čerstvé povětří nás probere podobně jako fyzická aktivita. Pokud je venku hezky a máte balkon, vyjděte na něj. Ideálně si s sebou vezměte sklenici vody a v klidu si ji vypijte. Můžete přidat trochu citronu nebo lžičku medu. Pak si dejte zdravou snídani, rozhodně nic tučného. Takové pokrmy po ránu zatěžují žaludek a budete se cítit akorát znova ospale.

Zdroj: BrightSide

Diskuze Vstoupit do diskuze
73 lidí právě čte
Zobrazit další články
JakZdravě.cz
JakZdravě.cz
Co s tělem udělá šálek kávy po 10, 20, 40 minutách až po 6 hodin. Organismus reaguje v jasných fázích
Události247.cz
Události247.cz
Šéf Kremlu jako bezmocný stařík: Putin měl opravdu potupnou nehodu
ArmádníZpravodaj.cz
ArmádníZpravodaj.cz
Turecko vstupuje do války na Ukrajině a dodává jí nejmodernější raketomety: cíl zasáhnou téměř vždy, dokonce i v pohybu
adbz.cz
adbz.cz
Bez kreditky už se do krájení nepouštím. Kuchyňský hack mi doporučila moje kamarádka